Київ, пл. Галицька, 3
Зачинено
  • Понеділок
    10:00 - 17:00
  • Вівторок
    10:00 - 17:00
  • Середа
    10:00 - 17:00
  • Четвер
    10:00 - 17:00
  • П'ятниця
    10:00 - 17:00
  • Субота
    10:00 - 17:00
  • Неділя
    Вихідний
+38 (044) 597-87-77
Call-центр
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Київ, пл. Галицька, 3
TPL_MENU

Шість років від дня заснування першого центру обслуговування громадян Паспортний сервіс

  • 09.08.2019, 02:57
  • 8005
Своє шестиріччя відмітив перший в нашій країні «Паспортний сервіс».

Зараз він знаходиться в торгово-розважальному центрі «Універмаг «Україна» (площа Перемоги, 3) і є найвідомішим серед українців місцем, де по-європейські у комфортних умовах можна оформити закордонний паспорт. За час свого існування послугами центру обслуговування громадян скористалися понад мільйон киян та гостей столиці.

Приймав перших своїх клієнтів «Паспортний сервіс» у доволі невеликому приміщенні на бульварі Шевченка, 27. Його відкриття стало топ-новиною для багатьох засобів масової інформації, адже про оформлення закордонного паспорта без довжелезних черг й витрачених нервів — у 2013 році можна було лише мріяти.

У серпні дві тисячі сімнадцятого року у зв’язку із безвізом й, як наслідок, аномальним попитом на оформлення закордонних біометричних паспортів, центр переїхав до ТРЦ «Україна», у нове світле тільки-но відремонтоване просторе приміщення із спеціалізованим обладнанням.

Про роботу оновленого центру розповіла старший інспектор з основної діяльності центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» Юлія Краснолуцька: «Наш центр має площу 1400 квадратних метрів. Щоденно здатний обслуговувати близько 1500 осіб за день. Центр функціонально поділений на дві частини: бек — офіс та фронт — офіс. Бек офіс займається обробкою документів, фронт — офіс, складається з декількох зон: зона рецепції, зона прийняття документів, зона видачі та супутніх послуг. Оформлення починається з рецепції, де перевіряються документи, і відбувається реєстрація клієнта до електронної черги. Далі клієнт проходить до зали і відслідковує свій талончик на моніторах».

У «Паспортному сервісі» все зроблено для максимального комфорту відвідувачів незалежно від їх віку та статусу. Готівкова та безготівкова оплата послуг здійснюється у терміналах, встановлених безпосередньо у приміщенні центру. До того ж люди зможуть скористатися безкоштовним WI-FI. Для дітей підприємство облаштувало ігровий майданчик. Також у приміщені знаходиться кафетерій, тож бажаючі можуть скоротати час за чашкою запашної кави.

Світле та просторе приміщення «Паспортного сервісу» забезпечує клієнтам справді європейський рівень обслуговування та комфорту. Доволі високою пропускною спроможністю центр завдячує великій кількості робочих станцій. У фронт — офісі знаходиться 27 робочих місць на оформлення біометрики та дев’ять на видачу готових документів.

Колектив центру складається з молодих кваліфікованих людей, які люблять свою роботу. Працюючи в «Паспортному сервісі» молоді інспектори не лише здобувають професійний досвід, а і можуть досягти кар'єрного росту. Прикладом цього є заступник начальника першого відділу Тетяна Посвященна. Дівчина закінчила Київський юридичний інститут і вирішила застосувати свої знання в галузі паспортизації.

«У 2013 році я була прийнята на посаду інспектора з основної діяльності. Мені особливо було цікаво працювати, так як у посадовій інструкції інспектора входить не лише пряме спілкування з клієнтом і знання законодавчої бази, а і застосування її на практиці. Все більше і більше мені подобалося працювати з людьми, вирішуючи складні питання в оформленні документів. Саме наполеглива праця допомогла мені з інспектора з основної діяльності піднятися по кар'єрній сходинці до заступника начальника відділу. Враховуючи постійні зміни в законодавстві, які пов’язані в оформленні закордонного паспорту, ID — карки, а також посвідок на тимчасове та постійне проживання, маючи юридичну освіту, маю можливість більш фахово та кваліфіковано допомагати людям у вирішенні питань щодо оформлення цих документів», — розповіла пані Тетяна.

Шестиріччя своєї діяльності колектив «Паспортного сервісу» святкував у повному складі. Святкову атмосферу відчули і відвідувачі центру. На згадку про перебування в «Паспортному сервісі» інспектори пропонували відвідувачам зробити фото в так званій зоні фотографування.

При отриманні готового паспорта клієнту буде даруватися магнітик з його фотозображенням. Усі бажаючі пригощалися печивом — провісником, а самим маленьким відвідувачам інспектори дарували кольорові кульки. Привітати працівників центру з річницею приїхало керівництво Державного підприємства «Документ». Зі словами привітання до колективу звернувся генеральний директор ДП «Документ» Володимир Швачко: «Ви найбільший центр обслуговування громадян в Україні. До вас йдуть оформити документи публічні люди. Йдуть політики, міністри. Вас люблять. Я неодноразово отримував масу приємних відгуків про вашу роботу. Ви молодці. Ви несете в світ добро, повагу до людей. Це дуже ціно».

За сумлінну працю генеральний директор ДП «Документ» вручив грамоти найкращим працівникам центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс».